Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šišková, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:31Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:31Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35476
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci.
dc.format 58 s., 45 s. příloh
dc.format.extent 2734818
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject výzkum cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject telefonické dotazování cs
dc.subject research en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.subject research of customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject call questioning en
dc.title Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Usage of customer satisfaction research in marketing communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated A theoretical part of this Bachelor thesis deals with marketing communication and marketing research in general and mainly with application of the marketing research in services area. This Bachelor thesis works with the research of customers' satisfaction and with using of that in the marketing communication. The practical part is focused on the implemented research of customers' satisfaction in the company called ADM. It follows all parts of the realisation of that research, starting from the definition of objectives and preparation of a questionnaire, followed by collecting of information on the phone, to evaluation of the research. Afterwards, certain possibilities of using the results of the research in marketing communication are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 580
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account