Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?

Show full item record

No preview available
Title: Claude Hopkins - David Ogilvy: Mají jejich názory co říci současné reklamě?
Author: Štochl, Michal
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho v současné reklamní tvorbě. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních studií a především z mých osobních zkušeností z pracovního prostředí v reklamních nadnárodních společnostech a samozřejmě i společnosti Ogilvy. Základní charakteristiky odkazů Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho jsou uvedeny v teoretické části. První část práce přibližuje obecnou situaci oboru marketingové komunikace, druhá část charakterizuje odkaz Davida Ogilvyho v lokálním pojetí české pobočky Ogilvy & Mather a pokouší se nastínit možný vývoj v marketingových komunikacích v blízké budoucnosti ve vztahu k odkazu osobností Hopkinse a hlavně Ogilvyho.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35485
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 589


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account