Analýza webových stránek zaměřených na děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza webových stránek zaměřených na děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Tamchynová, Veronika
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:32Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35487
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je analýza webových stránek zaměřených na děti. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuálních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro dětskou kabelovou televizi JETIX. Základní analýza internetového trhu je uvedena v teoretické části. První kapitola přibližuje Internet jako populární médium dnešní doby a představuje oblast webových stránek zaměřených na děti. Druhá kapitola zahrnuje pravidla pro komunikace s dětmi. Ve třetí kapitole pomocí ankety analyzuji vztah dětí k Internetu. Praktická část se detailně zabývá webovými stránkami www.foxkids.cz. Ve čtvrté kapitole analyzuji webové stránky z pohledu marketingových komunikací, v páté kapitole zkoumám návštěvnost stránek za období listopadu 2004. V šesté kapitole vyhodnocuji výsledky uskutečněných analýz v rámci druhé části této práce a z toho vyplývající fakta pro tvorbu úspěšných webových stránek.
dc.format 64 s., 1 s. obr. příloh
dc.format.extent 1162691
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
dc.subject děti cs
dc.subject internet cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject kids en
dc.subject Internet en
dc.subject communications en
dc.title Analýza webových stránek zaměřených na děti
dc.title.alternative Analyse of websites targeting kids
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is an analysis of the webpages targetting kids. It is mainly based on literature, on researches and on personal experiences from working for kids cable television JETIX (before Fox Kids). General analyse of the Internet market is introduced in the theoretical part of this thesis. The first chapter introduces Internet as today’s popular medium and presents information about Czech websites targetted kids. The goal of the second chapter is to describe rules of the communication with kids. In the third chapter I analyse relationship of kids to Internet. The second part of my thesis introduces the website www.foxkids.cz in details. At the fourth chapter I analyse webpages from the marketing communications side. The goal of the fifth chapter is to analyse the composition of the visits and on-line visitors’ attitude during November 2004. In the last, sixth chapter, I summarise the results from the analyses from forth and fifth chapters and based on those results I introduce what are the basic stones of successful website for kids.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 591
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account