Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Zwicker, Radek
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35492
dc.description.abstract Český filmový plakát vznikl na počátku devatenáctého století. Jeho podoba byla vždy ovlivňována momentální společenskou situací a ideologií. Zlatá éra českého filmového plakátu se datuje do krátkého údobí let 1964 – 1968. Do roku 1992 byly vytvářeny původní české návrhy i pro filmy, které k nám přicházely ze zahraničí. Na počátku devadesátých let český filmový plakát expandoval z tradičního prostředí kin také do videopůjčoven a maloobchodních prodejen. Dnes patří filmový plakát ke stále platným propagačním nástrojům, ale mimo klasických formátů se využívá i jeho dalších netradičních podob. Přes rozvoj ostatních propagačních médií je pravděpodobné, že se význam českého filmového plakátu v nejbližší budoucnosti nezmenší.
dc.format 107 s., 33 s. obr. příloh
dc.format.extent 3914662
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject plakát cs
dc.subject český plakát cs
dc.subject filmový plakát cs
dc.subject POS cs
dc.subject POP cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject reklama cs
dc.subject film cs
dc.subject kinematografie cs
dc.subject videpůjčovny cs
dc.subject maloobchodní prodej cs
dc.subject kino cs
dc.subject poster en
dc.subject Czech poster en
dc.subject film poster en
dc.subject POS en
dc.subject POP en
dc.subject sales promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject film en
dc.subject movie en
dc.subject cinematography en
dc.subject rental en
dc.subject retail en
dc.subject cinema en
dc.title Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
dc.title.alternative Czech film poster as the perculiar promotional creation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated The tradition of the Czech movie poster was set in the beginning of the 19th century. Its form has always been influenced by the actual social situation and ideology. The short golden era of the Czech movie poster dates from 1964 until 1968. Until 1992 original Czech poster designs were made even for the foreign movies. In the beginning of the 90´s Czech movie poster spread from cinemas to video rentals and retail outlets as well. Up to the present day we consider movie poster still to be a significant promotion tool, but besides the classical formats many untraditional forms are being used. Despite the development of other promotion media it is likely that the significance of the Czech movie poster will not decrease in future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 596
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account