Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

Show full item record

No preview available
Title: Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu
Author: Rachunek, Petr
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35493
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 597


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account