Marketingový výzkum vnímání značky DHL

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový výzkum vnímání značky DHL

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum vnímání značky DHL
Author: Olša, Martin
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační model značky DHL.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35507
Date: 2004-12-01
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account