Marketing communications in relation to intercultural differences

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing communications in relation to intercultural differences

Show full item record

No preview available
Title: Marketing communications in relation to intercultural differences
Author: Kotoučová, Lucie
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Tématem této práce jsou marketingové komunikace firmy v interkulturních souvislostech. Práce pojednává o pojmu kultura, kulturní dimenze a definuje jednotlivé disciplíny marketingových komunikací. Praktická část se věnuje popisu marketingových komunikací společnosti Australian Education Centre a analýze brazilské a české kultury, jakožto hlavním pilířům multikulturní klientské základny společnosti. V závěru dává práce návod na zlepšení marketingových komunikací společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35577
Date: 2004-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 713


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account