Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005
Author: Kamenár, Daniel
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Ve své práci se v teoretické části zabývám teoretickými východisky, metodologií, technikami a samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části popisuji a analyzuji marketingový výzkum provedený v roce 2003 mezi distributory a importéry a návštěvníky mezinárodního veletrhu s vínem a destiláty London International Wine and Spirits Fair.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35593
Date: 2005-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 737


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account