Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sodomka, Petr
dc.contributor.author Horák, Josef
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35814
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá systémem pro automatizaci obchodních a marketingových procesů - Sales Force Automation (SFA). Práce předkládá několik hypotéz vztahujících se k efektivní implementaci SFA. Jsou zde uvedeny klíčové metody podporující efektivní implementaci SFA systému a schéma, vyjadřující vazby SFA na CRM a ERP procesy. Na základě těchto analýz je vypracován projekt příručky pravidel efektivní implementace systému SFA v rámci celopodnikové CRM koncepce se zaměřením na podmínky středně velkých podniků.
dc.format 86 s., 2 s. obr. příloh
dc.format.extent 1065002
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject SFA cs
dc.subject CRM cs
dc.subject ERP cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject implementace cs
dc.subject procesy cs
dc.subject organizace cs
dc.subject CPFR cs
dc.subject obchodníci cs
dc.subject marketing cs
dc.subject obchod cs
dc.subject Sales Force Automation en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject customer en
dc.subject competition en
dc.subject implementation en
dc.subject processes en
dc.subject organization en
dc.subject Collaborative Planning en
dc.subject Forecasting and Replenishment en
dc.subject Enterprise Resource Planning en
dc.subject business men en
dc.subject marketing en
dc.subject business en
dc.title Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR
dc.title.alternative Project of the rules manual for an effective implementation of the Sales Force Automation system in consideration of middle sized companies in the Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hubáček, Svatopluk
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The Master thesis grapples with the system for automation of business and marketing processes - Sales Force Automation (SFA). This Master thesis proposes several hypotheses relative to effective implementation of the SFA system and a scheme in which the relations between SFA and CRM and ERP processes are described. According these analyses a project of the rules manual for the effective implementation of the SFA system in consideration of middle sized companies is created.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 991
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account