Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hozíková, Pavla
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:13Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35816
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve zlínské firmě Impromat Klima spol. s r.o., která se zabývá prodejem klimatizační techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě a zvažuje rizika projekt ohrožující.
dc.format 69 s., 2 s. obr. příloh
dc.format.extent 2282807
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject data cs
dc.subject informace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject databázový systém cs
dc.subject datový sklad cs
dc.subject database marketing en
dc.subject data en
dc.subject information en
dc.subject database en
dc.subject database management system en
dc.subject data warehouse en
dc.title Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Impromat Klima spol. s r.o
dc.title.alternative Project of database marketing implementation in Impromat Klima company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This master thesis aims to design a database-marketing implementation project in Impromat Klima - one of the most prominent companies in the Zlin Region, which specialises in the sale of air-conditioners. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer with the right product at the right time. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of database marketing at four levels - the product, customers, employees and the information system - and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including an analysis of the risks which threaten it.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 993
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account