Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.
Author: Jarošová, Gabriela
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu. Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35819
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: E 996


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account