Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Konvalinová, Iva
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35826
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
dc.format 75 s., 2 s. příloh.
dc.format.extent 1265134
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Projekt zlepšení marketingového mixu cs
dc.subject Analýza marketingového mixu cs
dc.subject Produkt cs
dc.subject Distribuce cs
dc.subject Místo cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Cena cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Project of improvement of marketing mix en
dc.subject Analyses of marketing mix en
dc.subject Product en
dc.subject Distribution en
dc.subject Place en
dc.subject Promotion en
dc.subject Price en
dc.title Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
dc.title.alternative Project of improve of marketing mix joint-stock company Agrovykup, Moravske Budejovice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dostál, Jiří
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma work deals project of improvement of marketing mix in agricultural company Agrovykup, Moravske Budejovice. On the basic piece of knowledge of the theory deals analyses of marketing mix company Agrovykup and proposal of project. The firm was introducing and after was from analysing in single the parts of marketing mix. By the help of analyses SWOT, Porter model 5 coaming and inquiry produce was inquest responsible position information, which contributed to better formulation suggestions and recommendation for the company. By means of estimation marketing mix of company Agrovykup was version suggestions and recommendation on his improvement. The project was designed aimed at improve contemporary marketing mix in company and evaluation contribution project from standpoint his practical feasibility.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1003
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account