Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení konkurenčního postavení společnosti EUREST s.r.o. na zlínském trhu
Author: Králová, Michaela
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem teoretické části je pomocí odborné literatury charakterizovat základní koncepci marketingu služeb, jakož i základy konkurence, konkurenčního postavení firmy a prostředí v oblasti gastronomie. Cílem analytické části je provést výchozí analýzy potřebné pro vypracování projektu a popsat a zhodnotit současné postavení společnosti EUREST vzhledem ke konkurenci ostatních stravovacích firem na zlínském trhu. Cílem projektové části je na základě výsledků analýz navrhnout projekt zlepšení konkurenční schopnosti společnosti EUREST, spol. s r. o. na zlínském trhu a uvést možné přínosy a rizika spojené s implementací navrhovaného projektu do praxe. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současného konkurenčního postavení společnosti EUREST na zlínském trhu a navrhnout možnosti zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35830
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1007


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account