Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
Author: Báťková, Šárka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35889
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1070


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account