Projekt optimalizace CRM koncepce pro společnost Seznam CZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt optimalizace CRM koncepce pro společnost Seznam CZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sodomka, Petr
dc.contributor.author Popelka, Bronislav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:38Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36022
dc.description.abstract ZÁSADY PRO VYPRACOVÁNÍ: 1.Zpracujte literární rešerši k tématu CRM koncepce a jejího využití v podnicích se zaměřením na internetové služby. 2.Formulujte hypotézy a cíle diplomové práce. 3.Analyzujte stávající CRM koncepci ve společnosti Seznam CZ, a.s. a kvantifikujte ekonomické přínosy jejího fungování. 4.Vypracujte projekt optimalizace stávající CRM koncepce s využitím více alternativních řešení. 5.Verifikujte hypotézy a cíle diplomové práce 6.Prezentujte a ekonomicky zhodnoťte alternativy navrženého projektu spolu se závěrečnými doporučeními.
dc.format 83 s.
dc.format.extent 844462
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject CRM cs
dc.subject implementace systemu CRM cs
dc.subject strategie CRM cs
dc.subject proces planovani CRM cs
dc.subject fáze projektu CRM cs
dc.subject analýza CRM cs
dc.subject implementace CRM cs
dc.subject implementation of CRM en
dc.subject analyzes of CRM en
dc.subject strategy of CRM en
dc.title Projekt optimalizace CRM koncepce pro společnost Seznam CZ, a.s.
dc.title.alternative Project of optimalization of CRM conception for the comapny Seznam CZ, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prstek, Lukáš
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated I dealed with the solution of customer relationship management (CRM) in the company Seznam CZ, a.s. in my thesis. This thesis work describes general problematic of customer relationship management in its theoretical part. I worked out in the analytical part the analysis of the current situation of CRM system in this company. I tried to optimize the current system on the basis of gained results and to propose improvements and recommendations for more efective system that could move forward the current customer relationship management.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1239
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account