Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ohnoutková, Silvie
dc.contributor.author Bartošíková, Romana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:52Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:52Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36154
dc.description.abstract Diplomové práce se zabývá řešením projektu analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku. První část práce je věnována konfrontaci idejí, hypotéz a dostupných literárních pramenů. Zaměřuje se na databázový marketing, řízení obchodních procesů (CRM), telemarketing a v neposlední řadě ukazuje na potřebu vzdělávání. Další díl diplomové práce uvádí diagnózu projektu spolu s cílem projektu. Závěrečná část obsahuje samotné řešení projektu s celkovým shrnutím.
dc.format 76 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 919336
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Databázový marketing cs
dc.subject firemní databáze zákazníků cs
dc.subject CRM koncepce cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject Database marketing en
dc.subject service database consumer en
dc.subject CRM conception en
dc.subject telemarketing en
dc.subject call centre en
dc.title Projekt analytické podpory realizace výukových kurzů pro efektivní řízení ekonomiky podniku
dc.title.alternative The project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company´s economics
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sodomka, Petr
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with the method of solution in the project of analytical support of educational courses implementation for effective management of company’s economics. The first part of this work is devoted in confrontation of ideas, hypothesis and accessible literary sources. It intends on database marketing, conducting of business process, telemarketing and last but not leat shows the necessary of education. Next part of the diploma work presents the diagnosis of the projekt together with the object of the project. The final part contains the very solution of this project with the total resume.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1407
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account