Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.
Author: Ebringerová, Alžběta
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této práce je srovnat marketingové a obchodní řízení firmy RI OKNA s. r. o. Zabývala jsem se vztahem a rozdíly mezi těmito dvěma rozdílnými typy řízení. Nejprve jsem tuto problematiku zpracovala v teoretické rovině, kdy jsem využila poznatky získané literaturou k popsání základních koncepcí obou typů řízení. V praktické části jsem pak zjišťovala, jak jsou jednotlivé koncepce využívány u firmy RI OKNA s. r. o. Rozborem marketingových a obchodních aktivit této organizace jsem nakonec mohla zhodnotit, zda firma RI OKNA s. r. o. využívá marketingové nebo obchodní řízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36323
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 1599


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account