Analýza konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Vlčková, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:14Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36342
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník. Po stručném představení firmy včetně jejich nabízených služeb se věnuje analýze vnějšího prostředí, konkurence a vnitřního prostředí firmy. Analýza konkurence je zaměřena především na zpracování cenové mapy, kde je porovnávána cenová nabídka firmy Žaluzie Kolomazník s nabídkami konkurence. Na závěr jsou navržena opatření, která by mohla vést ke zlepšení konkurenčního postavení firmy na trhu plastových oken.
dc.format 70 s., 3 s. příloh
dc.format.extent 611707
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurece cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční postavení cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject cenová mapa cs
dc.subject competitor en
dc.subject competitive en
dc.subject analysis of copetitors en
dc.subject price map en
dc.title Analýza konkurenčního postavení firmy Žaluzie Kolomazník
dc.title.alternative Analysis of competitives of Žaluzie Kolomazník
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Voloch, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with analysis of competitors fight of Zaluzie Kolomaznik. After short introduction of the firm including list of offered services, analysis of outer environment, competition and inner environment of the firm is presented. The competition analysis is focused mainly on the price map processing, where price quotation of Zaluzie Kolomaznik is compared with offers of competing firms. In conclusion, there are improvement suggestions, which could lead to improved competitiveness of the firm on the plastic windows market.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1622
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account