Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

Show full item record

No preview available
Title: Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav
Author: Ciprysová, Gabriela
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím prvky tvořící hodnotu v hodnotovém řetězci podniků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36390
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1676


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account