Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Čepilová, Markéta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:23Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36419
dc.description.abstract Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a vinařské publikace, vinařské časopisy a v neposlední řadě internetové stránky. V analytické části jsem vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření a konkrétně rozebrala, každý faktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Faktorů spokojenosti bylo celkem třináct a v závěru každého bodu jsem se pokusila firmě navrhnout doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti jejich zákazníků. Firmě bych chtěla doporučit, aby mé návrhy zrealizovala v praxi, protože je to jedno z řešení, jak zvýšit spokojenost jejich zákazníků a tak si vytvořit okruh věrných a stálých odběratelů
dc.format 51s., 5s.
dc.format.extent 1352124
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject Customers en
dc.subject customers satisfactions en
dc.subject suggestions en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction with the company Vinařství Petr Bíza
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mikeska, Martin
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated I have divided this Bachelor´s degree work into two parts, namely theoretical and analytical. In the theoretical part I´ve tried to elaborate on literary information from the marketing field of customer satisfaction. The sources used were technical marketing and wine-making publications, wine-making magazines and information taken from various websites on the Internet. In the analytical part I´ve assessed the survey results and have concretely analyzed each factor of satisfaction in the survey. The satisfactions factors were thirteen in all and in the conclusion I have tried to make recommendations to the company which would help lead to greater customer satisfaction. I would like to recommend that the company put my suggestions into practice because it is one of the solutions as to how to increase their customer satisfaction, thus helping to create a loyal and solid customer base.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1712
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account