Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Novosad, František
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:24Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36425
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout a rozpracovat projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány východiska marketingu měst a obcí s důrazem na teoretická východiska marketingové komunikace měst a obcí. Druhá, praktická, část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je předložena analýza současných komunikačních aktivit obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností a proveden průzkum vnímání těchto marketingových komunikačních aktivit cílovou skupinou. Na základě poznatků z analýzy je navržen projekt zlepšení marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov, jehož stěžejní část tvoří projekt vytvoření informačního centra obce.
dc.format 79 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 1161579
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing obcí cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject informační centrum cs
dc.subject Muinicipality Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Markting Research en
dc.subject Commercial Agency en
dc.title Projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností
dc.title.alternative Project of the Marketing Communication between Municipality Novy Hrozenkov and Tourist Public
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Schneider, Jaromír
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of the master thesis is to suggest and elaborate a project about marketing communication between a civil parish Nový Hrozenkov and tourist public. The work is divided into two parts. The starting points for marketing of cities and civil parishes with an emphasis on theoretical principles of marketing communication are described in the first – theoretical part. Analytic part and the project itself is included in the second – practical part. The analysis of contemporary communication between Nový Hrozenkov and tourist public and the research of perception of target group is presented in the analytic part. The pieces of knowledge from the analysis are the background for the suggestion of a project improving marketing communication in Nový Hrozenkov. Its key segment is formed by a project of creation an informational centre of the civil parish.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1721
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account