Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krchová, Hana
dc.contributor.author Gladišová, Pavla
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:25Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:25Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36435
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat současný stav firmy ROLF - Rudolf Jurajda na trhu a zhodnotit úspěšnost inovovaného výrobku zaváděného na trh.
dc.format 65 s., 17 s.
dc.format.extent 542473
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject analýza cs
dc.subject trh cs
dc.subject marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject inovace cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject technologie cs
dc.subject analysis en
dc.subject market en
dc.subject marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject innovation en
dc.subject product en
dc.subject technology en
dc.title Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
dc.title.alternative Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor work has title Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation. The theoretic part is sight on literary headwaters about innovation of product technology analysis. Pursuant to modern analysis elaboration, such as PEST, Porter analysis, SWOT analysis and KFÚ and subsequent analysis of innovated firm´s product, the firm´s present position in branch is valorized in the analytical part. The principal aim of this work is to find out the present situation of the firm ROLF – Rudolf Jurajda in the market and to valorize succes of innovated product which is being loaded on the market.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1736
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account