Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

Show full item record

No preview available
Title: Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G
Author: Kadlčková, Blanka
Advisor: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude zhodnocen současný stav společnosti a její připravenost na realizaci inovačního projektu, finanční analýza a dalším krokem bude rovněž analýza podnikatelského prostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza klíčových faktorů úspěchu organizace a následná SWOT analýza. V projektové části se zaměřím na zpracování inovačního projektu výrobkové inovace Armatex G a na předložení dat potvrzujících předpoklady a dopady projektového řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36537
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1851


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account