Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Pagáč, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36567
dc.description.abstract Nutnou podmínkou úspěchu každé organizace je i dobře zvládnutá public realtions. Je zřejmé, že bez znalosti technik PR a způsobu jejich optimální aplikace již nelze v silné konkurenci uspět. Analýzou současných poměrů Celní správy ČR byly nalézány doposud málo využívané příležitosti v oblasti public relations a to u nejnižší organizační struktury, u celních úřadů. Projekt tuto příležitost řeší a předkládá celním úřadům Zlínského kraje vizi: jak a proč je vhodné v dané věci postupovat společně, jak si vytvořit ve svém oboru konkurenční výhodu a jakou měrou by to mohlo přispět k dalšímu rozvoji zahraničního obchodu a souvisejících aktivit ve Zlínském kraji.
dc.format 84 s.
dc.format.extent 729584
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Vztahy s veřejností cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject nové kompetence cs
dc.subject nové příležitosti cs
dc.subject zahraniční obchod cs
dc.subject PUBLIC RELATIONS en
dc.subject TARGET GROUPS en
dc.subject BENEFIT OF COMPETITIVE en
dc.subject NEW QUALIFICATIONS en
dc.subject NEW OPPORTUNITIES en
dc.subject EXTERNAL TRADE en
dc.title Projekt integrované public relations Celní správy ČR v územní působnosti Zlínského kraje
dc.title.alternative Project of integrated public relations of customs management of the czech republic in the territory of zlin region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated A good managed Public Relations (PR) is a necessary condition for every organization. It is obvious that we can not succeed in a strong competing business without a good knowledge of PR techniques and the way of their optimal application. By the analysis of a contemporary ratios in the Administration of customs of the Czech Republic have been found to date only few exploited opportunities in the lowest organisational structures - in the customs. This project is dealing with this opportunities and is laying a vision before the County of Zlin - how and why is it suitable to move along in this case together, how to create a benefit of competitive conduct in one´s section and what kind of rate would contribute to the further development of external trade and incidental activities in the County of Zlín.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1882
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account