Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krchová, Hana
dc.contributor.author Satin, Lumír
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:43Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36580
dc.description.abstract Úkolem mé práce s názvem – Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o. – je najít řešení zvýšení konkurenceschopnosti zmiňované firmy, jenž se zabývá výrobou cyklistických ráfků. Tato práce je rozdělena na dvě části. První část – teoretická obsahuje teoretická doporučení při pohledu na definování konkurenční strategie podniku s důrazem na konkurenční výhody a jejich zdroje. Druhá část – praktická je rozdělena na dvě další části – analytickou část, jenž převádí teoretické znalosti v praxi a popisuje strategickou pozici firmy, zahrnuje i konečnou syntézu, která je základem projektové části. Tato část využívá poznatků z předchozí části a navrhuje řešení zvýšení konkurenceschopnosti pro danou firmu. Řešením je zavedení systému práce s inovačními podněty.
dc.format 77
dc.format.extent 1197644
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2012
dc.subject Konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject Competitiveness en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competitive strategy en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy REMERX s.r.o.
dc.title.alternative The project of raising of competitiveness of the REMERX s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of my work with the topic – The project of the increasing of the competitiveness of the firm REMERX s.r.o. – is to find the solution of the increasing of the competitiveness of this company which produces rims for bicycles. The whole work is divided into two parts. The first - Theoretical part contains the theoretical introduction from the point of view of definition of the competitive strategy of the company with the emphasis on competitive advantages and their resources. The second - Practical part is diveded into two another parts – Analytical part, which converts theoretical knowledge into practice and describes the strategic position of the company including final synthesis, which is the basis of the Projected part. This part deals with results of preceding part and suggests solution of the increasing of the competitiveness for the company. The solution is introduction of the systém of the work with innovations.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1895
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account