Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace firmy LG Electronics CZ, s.r.o.
Author: Slezáková, Marcela
Advisor: Kroulíková, Martina
Abstract: Cílem mé diplomové práce je navrhnout projekt marketingové komunikace, který firmě umožní prodat více výrobků a jméno značky se dostane do povědomí spotřebitelů. V teoretické části jsem se zaměřila na integrovanou marketingovou komunikaci, nástroje vnější marketingové komunikace, mediální plánování, značku a hodnotu značky. V analytické části popisuji marketingové prostředí firmy, hrozby a příležitosti, investice konkurence do reklamy, cíle firmy, cílové skupiny a podrobně se zaměřuji na nástroje mar-ketingové komunikace. V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při ana-lýze, navrhuji zlepšení marketingové komunikace obecně pro všechny druhy výrobků a podrobně jsem vypracovala projekt marketingové komunikace bílého zboží.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36585
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1900


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account