Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Sirotková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:46:08Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3664
dc.description.abstract Cílem diplomové práce "Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School" je formulování projektu pro lyžařskou školu na základě provedené analýzy konkurenčního prostředí. Teoretická část shrnuje základní pojmy a teoretická východiska z oblasti konkurence, konkurenceschopnosti, strategického marketingu a popisuje specifika služeb cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zákazníků a konkurence na vymezeném trhu, a obsahuje projekt, návrhy, doporučení, nákladovou a rizikovou analýzu. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 4214602 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
dc.subject Lyžařská škola cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject Ski school en
dc.subject competition en
dc.subject competitive ability en
dc.subject marketing of tourism en
dc.subject marketing of services en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti lyžařské školy SHERPA Ski School cs
dc.title.alternative Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kutíková, Halina
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.date.vskp-available 2027-05-04
dc.description.abstract-translated The goal of the Master thesis "Project of competitive ability enhancement of SHERPA Ski School'q is to form a project for ski school on the base of competitive environment analysis. The theoretic part summarizes basic terms and theoretic resources from the area of competition, competitive ability, strategic marketing and describes specifics of services in tourism. The practical part is concentrated on the external and internal environment analysis, customer and competitive analysis of determinate market and contains project, recommendations, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6136
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sirotková_2007_dp.pdfBlocked 4.019Mb PDF View/Open
sirotková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
sirotková_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account