Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M

Show simple item record

dc.contributor.author Chytilová, Hana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36657
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingové analýzy strojírenské firmy GENICZECH-M. Teoretická část je zaměřena na marketingové strategie a analýzu SWOT. Analytická část představuje samotnou činnost firmy, anylýzu jejího vnějšího prostředí z hlediska zákazníků, konkurence a trhu. Vnitřní analýza pojednává o produktech firmy, distribuci, ceně, výrobě, personálních otázkách a propagaci. Činnost firmy je zhodnecena na základě analýzy SWOT. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení za zajištění perspektivního vývoje firmy.
dc.format 52 s., 1 s. obr. příloh.
dc.format.extent 257129
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výroba cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject analýza cs
dc.subject SWOT en
dc.subject competition en
dc.subject customer en
dc.subject production en
dc.subject promotion en
dc.subject personal resources en
dc.subject analysis en
dc.title Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M
dc.title.alternative Marketing analysis of engineering company GENICZECH-M
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor essay was elaborating the marketing analysis of the engineering company GENICZECH-M. Theoretical part is specialized on marketing stategy and analysis SWOT. Analytic part represents company GENICZECH-M, analysis of ambient environment from the point of view of customers, competition and place. Interior analysis deal with products, distrubution, price, production, personal tasks and promotion. Aktivity of the company is summarized on the basis of SWOT analysis. In the closure are stated proposals and recommendations to provide perspective development of the company.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2032
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account