IH MOSKVA a.s. - posouzení vývoje obsazenosti a tržeb v letech 1999 - 2004

DSpace Repository

Language: English čeština 

IH MOSKVA a.s. - posouzení vývoje obsazenosti a tržeb v letech 1999 - 2004

Show simple item record

dc.contributor.author Škrábana, Jaroslav
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:54Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:54Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36671
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vývoje obsazenosti a tržeb ubytovací části Interhotelu Moskva v letech 1999 - 2004. Na základě vypracované analýzy ubytovacích služeb popisuji obsazenost a tržby v jednotlivých měsících a letech. Všechny zjištěné hodnoty graficky znázorňuji. V další části mé práce popisuji faktory, které mohou ovlivňovat obsazenost a tržby. Mezi faktory, které ovlivňují obsazenost patří: pořádání významných akcí, sezónnost, cena, demografické vlivy, umístění hotelu, úroveň a kvalita služeb, komunikace a konkurence. V závěru navrhuji možnosti pro zvýšení obsazenosti a tím i tržeb.
dc.format 62
dc.format.extent 326928
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotel cs
dc.subject obsazenost cs
dc.subject tržby cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject faktory cs
dc.subject služby cs
dc.subject ubytování cs
dc.subject hotel en
dc.subject occupancy en
dc.subject revenues en
dc.subject development en
dc.subject factors en
dc.subject services en
dc.subject accommodation en
dc.title IH MOSKVA a.s. - posouzení vývoje obsazenosti a tržeb v letech 1999 - 2004
dc.title.alternative IH MOSKVA PLC - assessment of development of the hotel occupancy and revenues since 1999 to 2004
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated This Thesis engage assessment of development of the hotel occupancy and revenues accommodation part of the Interhotel Moskva since 1999 to 2004. On the basis of writing analyses accommodation services I describe the hotel occupancy and revenues in a individual months and years. All finding values I illustrate in graphs. In next part my Thesis I descibe the factors, which can affect of the hotel occupancy and revenues. Among the factors, which affect of the hotel occupancy are: organized of the significant actions, seasonal character, price, demographic influence, location of a hotel, level and quality services, promotion and competition. In conclusion I suggest the facilities for increase of the hotel occupancy and revenues.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2047
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account