Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Langer, Tomáš
dc.contributor.author Janošková, Beáta
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:54Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:54Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36775
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma " Identifikace cílových zákazníků pro firmu KOVONERO, s.r.o. a návrh komunikace s nimi" se zabývá rozdělením cílových skupin zákazníků, navržením a doporučením vhodné komunikace pro každou cílovou skupinu. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a odborné literatury, týkající se segmentace a nástrojů marketingové komunikace. V praktické části bude představena firma samotná, organizační struktura, dále bude popsán výrobní program firmy a budou vytvořeny vhodné ekonomické analýzy. V následující kapitole budou segmentovány cílové skupiny zákazníků na základě předem určených kritérií. U jednotlivých skupin zákazníků bude popsána stávající komunikace. Výstupem práce bude navržení prioritní cílové skupiny firmy a odpovídajících komunikačních kanálů pro každou cílovou skupinu.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílové skupiny cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject trh cs
dc.subject podnik cs
dc.subject Target groups en
dc.subject segmentation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication en
dc.subject market en
dc.subject company en
dc.title Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
dc.title.alternative Target Customer Identification of Kovonero s.r.o. Company and Proposal for Communication with Them
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-09-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "Identification of Target Customers for a Company KOVONERO, s. r. o. and Suggested Communication with them" deals with segmentation of key customers into groups and with recommendation of suitable communication for each of them. In the theoretical part, findings from special literature related to segmentation and tools of marketing communication are compiled. In the practical part, the company, its management structure and its production plan are presented. In addition, suitable economic analyses are crated. In the following chapter, target groups are divided according to former stated criteria and current communication of each customer group is described. The aim of this thesis is to suggest a prior target group for the company and to find suitable communication channels for each group.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40965
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
janošková_2015_dp.pdf 2.132Mb PDF View/Open None
janošková_2015_op.pdf 658.6Kb PDF View/Open None
janošková_2015_vp.pdf 622.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account