Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rozsypal, Zbyněk
dc.contributor.author Ročková, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36810
dc.description.abstract Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována průzkumu trhu, marketingovému mixu a marketingovému pojetí výrobku. V praktické části bude charakterizován trh. Bude zjištěna situace firmy ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Makroprostředí firmy bude hodnoceno pomocí PEST analýzy a následně bude prostředí firmy shrnuto ve SWOT analýze. Dále bude ve společnosti zpracována analýza produktového portfolia. Výrobky budou analyzovány podle určitých hledisek. U analýzy sortimentu bude uplatněna i aplikace na matici BCG.
dc.format 76 s. (96 178 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Model BCG cs
dc.subject produkt cs
dc.subject produktové portfolio cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject BCG Model en
dc.subject Product en
dc.subject Product Portfolio en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.
dc.title.alternative Analysis of Product Portfolio in Kovárna VIVA a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-09-08
dc.description.abstract-translated Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is going to be devoted to market research, marketing mix and marketing concept of the product. In the practical part, the market is going to be characterized. The position of the company is going to be detected in relation to the external and internal environment. Macroenvironment company will be evaluated using the PEST analysis and business environment will be subsequently summarized in a SWOT analysis. It will be also elaborated an analysis of the company's product portfolio. The products will be analyzed according to the certain criteria. For the analysis range is going to be used also the application to the BCG matrix.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40977
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-08-21


Files in this item

Files Size Format View Description
ročková_2015_dp.pdf 1.802Mb PDF View/Open None
ročková_2015_op.pdf 636.0Kb PDF View/Open None
ročková_2015_vp.pdf 588.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account