Marketingový mix služeb hotelu The National

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb hotelu The National

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix služeb hotelu The National
Author: Ptáčková, Nikola
Advisor: Kubíčková, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36872
Date: 2016-03-04
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 41059


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ptáčková_2016_dp.pdf 1.894Mb PDF View/Open None
ptáčková_2016_op.pdf 622.2Kb PDF View/Open None
ptáčková_2016_vp.pdf 706.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account