[NEOBHÁJENO] Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Fojtů, Zdenka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:17Z
dc.date.issued 2015-12-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36886
dc.description.abstract Cílem předkládané bakalářské práce je zpracovat postoje učitelů na střední škole k integraci studentů se specifickými poruchami učení. V teoretické části bakalářské práce jsou zpracované informace týkající se oblasti specifických poruch učení a problematiky integrace do žákovského kolektivu. Praktická část mapuje aktuální postoje učitelů středních škol k problematice integrace žáků. Na základě analýzy je zhodnocen aktuální stav postojů učitelů a následně navržena řešení, která by z jejich hlediska zlepšila možnost integrování jejich žáků do třídního kolektivu na střední škole.
dc.format 38
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject žákovský kolektiv cs
dc.subject Integration en
dc.subject specific learning disabilities en
dc.subject junior team en
dc.title [NEOBHÁJENO] Integrace studentů se specifickými poruchami učení na střední škole
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The integration of students with specific learning disabilities at secondary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to prepare attitudes secondary school teachers to integrate students with learning disabilities. The theoretical part is processed information concerning the area of specific learning difficulties and problems of integration into the junior team. The author in the practical section maps the current attitudes of secondary school teachers on the issue of integration of pupils. Based on the analysis evaluates the current state of the attitudes of teachers and then design solutions that would improve the terms of their possibility to inte-grate their children into class groups of high school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41254
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject integrovaná výchova a vzdělávání cs
local.subject secondary school students en
local.subject integrated education en


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtů_2016_dp.pdf 5.110Mb PDF View/Open None
fojtů_2016_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
fojtů_2016_vp.docx 17.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account