1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Filipská, Radka
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:21Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:21Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36939
dc.description.abstract Tato práce pojednává o životě a práci českého kameramana Stanislava Miloty, který svým talentem navždy přispěl do dějin československé kinematografie. Skrz analýzu jeho nejznámějšího filmu Spalovač mrtvol dokazuje jeho výjimečné nadání a to, jak uvědomělý kameraman to byl. Za režimu na počátku normalizace byl za natáčení okupace vojsk Varšavské smlouvy a pohřbu Jana Palacha potrestán zákazem činnosti. Tím se stal i důležitou osobou v dějinách historie našeho státu.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kameraman cs
dc.subject Stanislav Milota cs
dc.subject Spalovač mrtvol cs
dc.subject 60. léta cs
dc.subject normalizace cs
dc.subject director of photography en
dc.subject Stanislav Milota en
dc.subject The Cremator en
dc.subject 60´s en
dc.subject normalization en
dc.subject czechoslovak en
dc.title 1. Teoretická část: Stanislav Milota a výrazové prostředky ve filmu Spalovač mtrvol 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Cinematographer Stanislav Milota and Visual Storytelling of the Movie The Cremator 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., Cinematopgrahy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ďuriš, Ján
dc.date.accepted 2016-06-17
dc.description.abstract-translated This work interprets the work and life of a director of photography Stanislav Milota, who through his skills contributed to the Czechoslovak film industry. Through the analysis of his most famous film The Cremator I will describe his talent. He was not allowed to shoot during the period of normalization and never returned to his career of a cinematographer.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41328
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
filipská_2016_dp.pdf 2.250Mb PDF View/Open None
filipská_2016_op.doc 121.5Kb Unknown View/Open None
filipská_2016_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account