1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Babinec, Petr
dc.contributor.author Jelínková, Anna
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:34Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:34Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37086
dc.description.abstract Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby.
dc.format 45 s. (60 599 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject příprava cs
dc.subject produkce cs
dc.subject natáčení cs
dc.subject film cs
dc.subject commercial en
dc.subject advertising en
dc.subject preproduction en
dc.subject production en
dc.subject shooting en
dc.title 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Story of TV commercial in 30 Seconds 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 10 min, Production
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Buzková, Kateřina
dc.contributor.referee Mayer, Viktor
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with creation of TV commercial. It is simple approximation of main differences of making film and commercial. It describes the process of development from the beginning till the final step which is presenting the result for a client. It brings in-formation about dividing types of commercials and focuses on TV commercials.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41525
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
jelínková_2016_dp.pdf 4.039Mb PDF View/Open None
jelínková_2016_op.doc 147Kb Unknown View/Open None
jelínková_2016_vp.doc 804.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account