1. Teoretická část: Formáty obrazu a jejich využití ve filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Formáty obrazu a jejich využití ve filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Materna, Miroslav
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37096
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o formátech obrazu s ohledem na jejich využití ve filmu. Rozebírám zde jejich psychologický dopad na diváka. Popisuji jednotlivé formáty, jak vznikaly v průběhu historie. Zmiňuji také kompozici, rámování, obrazový a mimoobrazový prostor.
dc.format 51
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject formát obrazu cs
dc.subject poměr stran cs
dc.subject rámování cs
dc.subject film cs
dc.subject kamera cs
dc.subject mimoobrazový prostor cs
dc.subject obrazový prostor cs
dc.subject kompozice cs
dc.subject picture format en
dc.subject framing en
dc.subject film en
dc.subject cinematography en
dc.subject offscreen space en
dc.subject screen space en
dc.subject composition en
dc.title 1. Teoretická část: Formáty obrazu a jejich využití ve filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Picture formats and their use in film 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic set of Audiovisual Works, Length at Least 10 min., Cinematography
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Komorný, Štefan
dc.date.accepted 2016-06-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with picture formats and their use in cinematography. I try to analyze their psychological impact to the spectator. I describe each picture format, how they formed through the history of cinema. I also mention composition, framing, screen and offscreen space of the picture.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41545
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
materna_2016_dp.pdf 14.57Mb PDF View/Open None
materna_2016_op.docx 77.08Kb Unknown View/Open None
materna_2016_vp.doc 118.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account