1. Teoretická část: Terence Malick a zvukové vyjadřovací prostředky v jeho filmech. 2. Praktická část:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Terence Malick a zvukové vyjadřovací prostředky v jeho filmech. 2. Praktická část:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Šmejkal, Ondřej
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37104
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je analýza filmů režiséra Terrence Malicka z pohledu zvukové složky. Pomocí dvou vybraných filmů, které vznikly v rozmezí zhruba dvaceti let po sobě, se pokusím přiblížit Malickovy tendence ve zvukové dramaturgii a její částečnou interpre-taci. Seznámím čtenáře s krátkým životopisem a filmografií Terrence Malicka a to přede-vším proto, abych ho uvedl do kontextu doby a přiblížil jeho způsob uvažování. V termino-logicko-analytické části práce se budu zabývat popisem zvukových kategorií a praktickou analýzou Malickových děl a to z hlediska podobnosti, interpretace a zajimavých dramatur-gických momentů ve vybraných scénách.
dc.format 32
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Terrence Malick cs
dc.subject zvuková dramaturgie cs
dc.subject voiceover cs
dc.subject Tenká červená linie cs
dc.subject Zapadákov cs
dc.subject Terrence Malick en
dc.subject sound dramaturgy en
dc.subject voiceover en
dc.subject Thin Red Line en
dc.subject Badlands en
dc.title 1. Teoretická část: Terence Malick a zvukové vyjadřovací prostředky v jeho filmech. 2. Praktická část:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Terrence Malick and Expressive Sound Substances in his Films 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Lenght 10 minutes, Sound
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Grečnár, Ján
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated Main target of this work is to analyse films of Terrence Malick from the sound perspective. Using two selected films which were made twenty years in a row i will try to approach Malick´s tendencies in sound dramaturgy and it´s partial interpretation. I will acquaint rea-ders with brief biography and filmography to classify him into the context of time and ap-proaching his way of thinking. In terminological-analytical part i will deal with the description of the sound categories and practical analysis of Malick´s film in terms of simi-larities, interpretations and interesting dramaturgical moments of selected scenes.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41554
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
šmejkal_2016_dp.pdf 1.022Mb PDF View/Open None
šmejkal_2016_op.doc 109.5Kb Unknown View/Open None
šmejkal_2016_vp.doc 106.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account