Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Skopalová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:10:43Z
dc.date.available 2010-07-15T04:10:43Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3723
dc.description.abstract Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky. cs
dc.format 64 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2941404 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject cena cs
dc.subject produkt cs
dc.subject místo cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject materiálové prostředí cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject price en
dc.subject product en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject process en
dc.subject physical evidence en
dc.subject advertisement en
dc.subject support sale en
dc.subject public relations en
dc.subject personal sale en
dc.subject direct marketing en
dc.title Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Loučková, Pavlína
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated The work was written on the theme analysis of marketing communication for programme of students in Česká spořitelna. At first the literary background research was completed from domain marketing with a view to marketing communication. The second the analysis of marketing communication Programme Student + in Česká spořitelna was done. In the end the investigation of questionnaire was made. On the basis of the questionnaire final recommendation was written for better marketing communication for student's programme in the bank. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6398
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
skopalová_2007_bp.pdf 2.805Mb PDF View/Open
skopalová_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
skopalová_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account