Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skalníková, Barbora
dc.contributor.author Hanšová, Milena
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:28:58Z
dc.date.available 2010-07-15T04:28:58Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3757
dc.description.abstract Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky. cs
dc.format 69 str., 25 str. příloh cs
dc.format.extent 27037097 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject reklamní předměty cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject marjeting en
dc.subject advertising gifts en
dc.subject personal selling en
dc.subject relationship with costumers en
dc.title Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu cs
dc.title.alternative The usage of 3D articles in terms of marketing mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.description.abstract-translated Distributing advertising items is one of the forms of sales promotion. They are classified as socalled bellow-the-line marketing communication tools. The use of advertising utems is very broad. The assortment of advertising objects can be divided into groups sorted by type, character and purpose of use. B.BRAUN Medical is one of the largest pharmaceuticals businesses on our market. It is especially involved in the production and deliveries od devices and products for the hospital market. Because these products and not publicly marketable, it is not possible to promote them throught media advertising campaigns. The use of advertising items is an integral part of communication between sale agents and clients (physicians, nurses, ) Pursuant to Act 40/1995 on advertising regulation, advertising items are one of few possibleways to promote these products. The objective of this diploma thesis is to analyse the potential influence of advertising items on building relationship with costumers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4934
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hanšová_2007_dp.pdfBlocked 25.78Mb PDF View/Open
hanšová_2007_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hanšová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account