[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
Author: Balde, Ibrahima Sara
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob zadávání příznivě působí na vybraném podniku v Senegalu. Optimální a vhodná strategie je realizovat kancelář v Senegalu a zahrnuje kolem inovace, pokud jde o budování partnerství s veřejným a soukromým sektorem, transferu technologií a sociální odpovědnosti podniků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37771
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: F 42513


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
balde_2016_dp.pdf 1.469Mb PDF View/Open None
balde_2016_op.docx 23.41Kb Unknown View/Open None
balde_2016_vp.docx 24.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account