The Project of Marketing Strategy for Melomel Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Project of Marketing Strategy for Melomel Company

Show full item record

No preview available
Title: The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
Author: Smoliakova, Nadezhda
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Podnikání v Rusku se stává více a více populární v posledních letech, a hodně lidí otevřeli své vlastní podnikání. Hlavním problémem, který oni čelí je přidělování svých omezených zdrojů takovým způsobem, který umožní jejich společnosti, aby se stala stabilní a ziskový. Tvorba marketingové strategie je způsob, jak úspěšně vyřešit tento úkol. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro ruské společnosti Melomel. To zahrnuje souhrn teoretických informací o marketingové strategii a jejích složek, analýza ruského trhu s úhlu pohledu podnikatele a vývoj produktový, cenové, distribuční a propagační strategie pro společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37783
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: B 42529


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
smoliakova_2016_dp.pdf 2.780Mb PDF View/Open None
smoliakova_2016_op.docx 23.23Kb Unknown View/Open None
smoliakova_2016_vp.docx 31.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account