Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.
Author: Brzobohatá, Kamila
Advisor: Bijota, Vlastimil
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná situační analýza, která popisuje současný stav společnosti. V projektové části je vypracován marketingový plán, pro tento plán jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou rozpracovány do akčních programů. Projekt byl na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37812
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 42569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
brzobohatá_2016_dp.pdf 1.314Mb PDF View/Open None
brzobohatá_2016_op.docx 25.30Kb Unknown View/Open None
brzobohatá_2016_vp.docx 23.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account