Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Author: Horňáková, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37819
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 42577


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horňáková_2016_dp.pdf 3.252Mb PDF View/Open None
horňáková_2016_op.pdf 2.630Mb PDF View/Open None
horňáková_2016_vp.docx 26.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account