Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Bystroňová, Petra
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:43Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37833
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a současného marketingového mixu vyplynuly skutečnosti, které byly zachyceny v matici IFE a EFE a dále zapracovány do matice IE. Na základě těchto výsledků byly sestaveny zbývající části marketingového plánu spolu s akčními plány. Závěrem byl marketingový plán podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 123 s. (167 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject rekreační středisko cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject areál cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject recreation center en
dc.subject situation analysis en
dc.subject area en
dc.subject marketing planning en
dc.subject service en
dc.title Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
dc.title.alternative Marketing Plan of Recreation Center Skleníky Spytihněv for Year 2016
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to elaborate marketing plan for a recreational center Skleníky Spytihněv for the year 2016. In the first part of the thesis were processed theoretical knowledge of marketing planning. In the second part of the thesis was presented recreation center Skleníky and analyzed its current marketing planning. The results of the situational analysis STEEP, Porter's model, benchmarking analysis and the current marketing mix emerged facts that were captured in a matrix IFE and EFE and further integrated into the matrix IE. Based on these results there were draw up remaining part of the marketing plan along with action plans. Finally the marketing plan is put to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42598
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
bystroňová_2016_dp.pdf 2.549Mb PDF View/Open None
bystroňová_2016_op.docx 23.94Kb Unknown View/Open None
bystroňová_2016_vp.docx 24.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account