Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

Show full item record

No preview available
Title: Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Author: Fibichrová, Lenka
Advisor: Bijota, Vlastimil
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou marketingového pro-středí a dotazníkovým průzkumem trhu. V konečné fázi byl vytvořen plán marketingové komunikace a podmínky pro nastavení firemní identity opírající se o získané teoretické znalosti a informace zjištěné z analýzy marketingového prostředí a výsledků dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37834
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 42601


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fibichrová_2016_dp.pdf 2.845Mb PDF View/Open None
fibichrová_2016_op.docx 30.22Kb Unknown View/Open None
fibichrová_2016_vp.docx 23.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account