Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky
Author: Smolková, Renáta
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu ke zlepšení současné marketingové komunikace ve firmě Aspet. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny zejména pojmy z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na představení společnost a analyzování současné marketingové komunikace firmy Aspet. V praktické části jsou také provedeny analýzy PEST, SWOT, GE matice a Porterův model pěti konkurenčních sil. Součástí praktické části práce je také projektová část, která obsahuje komunikační plán pro firmu Aspet. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37841
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 42609


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
smolková_2016_dp.pdf 3.143Mb PDF View/Open None
smolková_2016_op.docx 23.75Kb Unknown View/Open None
smolková_2016_vp.docx 24.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account