Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Durďáková, Jana
dc.contributor.author Nosálek, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:47Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:47Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37881
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe.
dc.format 102 s. (143 626 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject PESTLE Analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně
dc.title.alternative Project of Marketing Communication of Car Wash Center in Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šnajdrová, Petra
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis is to develop a project that will improve marketing communications of a car wash center in Zlin, operated by ECOCLEAN+ spol. s r. o. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. The second part begins with the characteristics of the company and marketing mix. The thesis continues with analyzing environment and an analysis of the current state of marketing communications. Based on the analytical part a project is developed to improve marketing communication and is consequently evaluated in terms of its implementation in to practice.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42660
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
nosálek_2016_dp.pdf 3.106Mb PDF View/Open None
nosálek_2016_op.pdf 289.6Kb PDF View/Open None
nosálek_2016_vp.docx 29.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account