Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Valčíková, Iveta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37908
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá personálním marketingem ve společnosti BAŤA a.s. Hlavním cílem práce je implementovat do společnosti prvky personálního marketingu a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení počtu uchazečů o volné pracovní pozice, ke zvýšení loajálnosti a sounáležitosti stávajících pracovníků s organizací a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu práce. V teoretické části byla provedena literární rešerše dané problematiky a získané poznatky sloužily jako teoretický základ pro část praktickou. K získání potřebných dat bylo realizováno dotazníkové šetření, z kterého vyplynulo, že by se společnost BAŤA měla zaměřit zejména na aktualizaci zaměstnaneckých benefitů. Projekt obsahuje návrhy k implementaci cíleného personálního marketingu a je doplněn o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
dc.format 96
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject generace X cs
dc.subject Y cs
dc.subject Z cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject související personální činnosti cs
dc.subject human resource management en
dc.subject generation X en
dc.subject Y en
dc.subject Z en
dc.subject HR marketing en
dc.subject other personal activities en
dc.title Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku
dc.title.alternative Project of Implementation the HR Marketing Focused on the University Graduates in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Julíčková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with human resource marketing in BAŤA a.s. The main target of the thesis is an implementation personal marketing elements into company and suggest the steps leading to increase the number of candidates for job vacancies, increase a faithfulness and solidarity of current workers with organization and increase the competitiveness of company in the labor market. In the theoretical part was done literal research of given issues and gained knowledge were used as theoretical base for practical part. To obtain the necessary data was realized a questionnaire survey from which revealed, that BAŤA company should focus mainly on update of provided employee benefits. The project contains proposals for implementation of focused personal marketing and it is refilled by cost, time and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42698
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
valčíková_2016_dp.pdf 1.864Mb PDF View/Open None
valčíková_2016_op.pdf 642.7Kb PDF View/Open None
valčíková_2016_vp.docx 24.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account