Analýza komunikace zdravotnického veletrhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikace zdravotnického veletrhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Robešová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:50:34Z
dc.date.available 2010-07-15T04:50:34Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3798
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je komunikace mezinárodních zdravotnických veletrhů MEFA a REHAPROTEX, resp. veletrhu HOSPIMedica. V první části se věnuji teorii veletržního průmyslu z pohledu historie i současnosti, pokusím se analyzovat veletrh jako specifické komunikační médium a zjistit nejdůležitější české i mezinárodní organizace věnující se výstavnictví. Praktická části má přiblížit pozici společnosti Veletrhy Brno, analyzovat komunikační strategii zdravotnických veletrhů. Podstatná část je věnována konkurenci a rozboru komunikace nové značky HOSPIMedica. V závěru práce shrnu zjištěné údaje a pokusím se učinit návrhy, doporučení a stanovit prognózu veletrhu. cs
dc.format 55 s., 14 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1881907 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject Veletrhy Brno cs
dc.subject zdravotnický veletrh cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Fair en
dc.subject Trade Fairs Brno en
dc.subject Fair of medical technology en
dc.title Analýza komunikace zdravotnického veletrhu cs
dc.title.alternative Analysis: marketing communications of the fair for medical technology en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelor thesis is the communication of the International Fairs for Medical Technology MEFA and REHAPROTEX, now the HOSPIMedica Fair. In the first part I deal with the theory of the exhibition industry from the point of view of its history and the present time, will try and analyze the fair as a specific communication medium and find the most important Czech and international or-ganizations operating in exhibition industry. The practical part will acquaint with the position of BVV Trade Fairs Brno and analyze the communication strategy of healthcare fairs. A substantial part is devoted to the competition and analysis of the communication of the new HOSPIMedica Fair. In conclusion of my thesis I sum up data found and endeavour to suggest, recommend and determine the prognosis of the fair. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4871
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
robešová_2007_bp.pdfBlocked 1.794Mb PDF View/Open
robešová_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
robešová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account