Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Zemčíková, Dagmar
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38155
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá povědomím o Fakultě managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, dále prostředí, ve kterém se škola nachází na trhu, marketing a marketingový mix školy. Praktická část se věnuje představení školy a fakulty, analyzuje povědomí o fakultě prostřednictvím dotazníkových šetření a zpracování výsledků dosažených v analýze.
dc.format 72 s. (101 665 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neziskový sektor cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject škola cs
dc.subject prostředí školy cs
dc.subject Non-profit sector en
dc.subject school marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject school en
dc.subject school environment en
dc.title Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Analysis of Awareness of FaME amongst Secondary School Students in the Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the awareness of the Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín, amongst secondary school students in the Zlín region. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first, theoretical part describes the non-profit sector and how it is marketed. The thesis then goes on to explain the environment in which the school is located in the market as well as the school´s marketing and marketing mix. The practical part introduces the school and the faculty and analyses the awareness of the faculty via a questionnaire survey and an adaptation of results achieved in the analysis.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43074
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zemčíková_2016_dp.pdf 2.699Mb PDF View/Open None
zemčíková_2016_op.docx 21.55Kb Unknown View/Open None
zemčíková_2016_vp.docx 21.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account